22 July
Mads the blogger sends a controversial chronicle to Aftenposten. Anne Cathrine the anaesthesiologist has a falling-out with the management.
Journalists Anine and Harald have an idea of the extent of the events. Eivind the police officer is given a painful mission.
Knut the hospital priest prepares for a worthy organisation. Anine detects errors in the timeline.
Helga the primary school teacher sees the grief up close. Anine digs into the terrorist's childhood.