4x20: Quick Hits
Follows the world of cannabis culture, exploring different aspects of marijuana and the people who love it.
High Times
Tells the story of High Times Magazine and its founder, Tom Forcade; motivated by the Free Press movement, Forcade smuggled cannabis to pay for a magazine that impacted marijuana culture forever.
Focuses on Deadhead and hand-blown glass artist Jason Harris; after building the most well-known bong company in the world, the federal government set its sights on Jason and the paraphernalia industry with Operation Pipe Dreams.