548 Days: Abducted Online
Patricia Aguilar, a young woman from Elche, Alicante, was captured by a cult in 2017. Follow the story of her escape to Peru when she turned 18, her family's search for her and her rescue.
The police embark on a dangerous mission to rescue Patricia in the middle of the Amazon jungle. Meanwhile, life within the sectarian group is hell for Patricia, who is being subjected to subhuman living conditions.