90 Day Journey: Ed & Rose
After being single for almost 30 years, Ed found love again with 23-year-old Rosemarie, who lives in the Philippines. He journeys there from San Diego to meet her, and they confront the realities of their age difference and desires for the future.
Ed makes a request that upsets Rosemarie, and she takes him to her hometown to meet her family.
Ed and Rosemarie go on a romantic getaway and talk about having a larger family together.
Ed and Rosemarie come to a decision about their relationship, and he returns to San Diego.