999 Killer On The Line
After pub landlord Stephen French murdered a customer at the Wisbech Arms, Cambridgeshire, he invented an elaborate cover story to avoid justice.
Anna Hurd was a troubled teenage girl who thought she had found support and loyalty in Anthony Mitchell. The reality was different. Anthony was a clingy boyfriend who only piled on added family pressure in the run-up to her murder.
The disturbing story of Alan Evans, who tried to get away with murdering his wife by pretending she had fallen down the stairs after she found out about his affair.