A Bit of Fry and Laurie
A Bit of Fry & Laurie marked the television debut of two of Britain's best loved and most talented performers. Written by and starring Cambridge Footlights graduates Stephen Fry and Hugh Laurie. This complete collection brings to life a wonderful world of eccentric characters, subtle word play, slapstick action and timeless comedy.