A Love So Beautiful
Childhood friends and neighbors Som-O (Prim Chanikarn Tangkabodee) and Chadjen (Dew Jirawat Sutivanichsak) faced upheaval when Chadjen’s family moved to France, leaving him in Som-O’s family’s care. Their bond deepened through high school and university, forging new friendships along the way. Although romance hovered, it never fully blossomed between them. Will love finally flourish for these long-time friends? Or could external factors finally force them apart? Based on a novel by Zhao Qian Qian and directed by Kungfu Nitivat Cholvanichsiri, this 2024 Thai romantic drama series delves into the complexities of love and friendship.