A New World
Faced with a grim future of climate catastrophe, French environmental activist and director Cyril Dion goes to meet people who are taking radical steps to save our future.
Environmentalist Cyril Dion meets peoples from all around the world who are working not only to regenerate our forests, our soils and our oceans, but also people who are regenerating our democracy, our education systems and our way of life.