A Passion For Revenge
Revenge Is Underway
The Gallardo brothers are full of grief over Alma's death, and they make a vow to avenge her death.
Arturo urgently needs help after he suffers a terrible accident at the del Junco family's ranch.
Arturo gains the courage to finally confess to Sofía that he has feelings for her.
Arturo Gallardo is determined to find the culprit behind the death of his sister Alma.
Sofía del Junco has an accident while riding a horse and Arturo Gallardo is the one who saves her.