A Spy Among Friends
In England in 1963, Nicholas Elliott works for MI6 as an intelligence officer but is left in turmoil when he learns his close friend and colleague Kim Philby had been secretly working as a double agent for the KGB, defecting to the Soviet Union.
Boom-Ooh-Yatatatah
In the wake of Kim Philby's escape to Moscow, his closest friend in MI6 is under investigation.
The Admiral's Glass
Investigator Lily Thomas tries to get Elliott to reveal what he knows about Philby. She uses psychological tricks to steer him in the right direction.
Elliott rattles Blunt's cage to make him panic and then follows him to a clandestine meeting in the middle of the night.
Elliott and Lily fear that no one can really be trusted and race to interrogate Blunt. However, Angleton thwarts their plans because he wants Blunt arrested.
Lily has forced Elliot to remember more than he perhaps ever wanted to about Philby. Months later, Elliott receives a letter from Philby asking for a meeting in an East Berlin bar.