About Face
Follow the patients of Drs. Roostaeian, Rovelo and Panossian as they radically transform patients with facial injuries and disorders.
Tumorous Maximous
When faced with treating a man whose cheek is about to pop due to a 4lb tumour, Dr. Panossian worries it could become a deadly situation. A woman whose lower lip won't stop growing turns to Dr. Rovelo for help.
Dr. Panossian and Dr. Rovelo join forces to remove a massive tumour that has wrapped around a man's head. A woman hopes Dr. Rovelo can remove her mouthy birthmark.