Adarsh Baal Vidyalaya
Illiterate Goldy
Headmaster Gyaneshwar Tripathi can go to the UK if the Class 10 students ace the board exams. The only problem is that the students do not attend school. Meanwhile, the idealistic Kanchan arrives to fix a system that resists change.
Ideal Role Model
As Gyaneshwar searches for the perfect role model to motivate clueless students, Kanchan plays detective over a missing confiscated watch.
When teachers demand a water filter, cash-strapped Gyaneshwar must choose between basic facilities and the students' beloved kheer.
A spelling error gives Purva's award to Purav, sparking a gender revolt that Mukul must handle. Meanwhile, Gyaneshwar chases funds, and Kanchan and Hansraj try to stop a student's marriage.
Under Urmila's pressure, Gyaneshwar teaches fake history to influence votes, triggering chaos in class. Meanwhile, Kanchan pushes for Ramesh Kaka's retirement.
As Gyaneshwar's UK plan gets revealed to the staff, alumnus Deepak's Olympic gold suddenly puts the school under an unforgiving media spotlight.