Join pioneering athletes as they take on awe-inspiring challenges in some of the world’s most spectacular locations.
Highlining
Step into thin air with highliner Faith Dickey as she takes on her biggest challenge yet—a daring traverse 3,000 feet above Norway’s breathtaking fjords.
Join the world’s leading parkour athletes on a gravity-defying trek across the streets and rooftops of Paris.
Plunge into the Arctic’s frigid waters as diver Ant Williams attempts to shatter the world record for swimming the longest distance under ice—on just one breath.
Scale the craggy seaside cliffs of Mallorca, Spain, with world-class climber Kai Lightner as he makes a risky free-solo ascent on Cova del Diablo.
Ride along with driver Laura Hayes for an exhilarating race against the clock. Will she break her own record on the notoriously tough Pikes Peak International Hill Climb course?