Adventures Unpacked with Beau Miles
YouTuber and adventurer Beau Miles teams up with Red Bull athletes for wild mini adventures and digs deep into the untold, life-changing stories behind their most daring expeditions.
The rapid no woman had ever run – Nouria Newman
Nouria Newman shares how one adventure shaped her approach to expeditions. She and two friends kayaked one of the world's most challenging sections of whitewater: the Rondu Gorge in Pakistan.
Landing on an active volcano – Tom de Dorlodot
Paraglider pilots Tom de Dorlodot and Horacio Llorens travel to Tanzania to learn about Masai tribe customs and fly on their sacred mountain, Ol Doinyo Lengai, an active volcano almost 3,000m high.
Jérémie Heitz revisits his groundbreaking steep-skiing expeditions with Sam Anthamatten, journeys that took them across towering 6,000m peaks and some of the planet’s most formidable mountain ranges.