Agatha All Along
Set after the events of 'WandaVision', Agatha Harkness recruits some unlikely allies on her quest to regain her former powers and uncover the secrets of the Darkhold.
Seekest Thou the Road
A murder shakes up the small town of Westview and turns the life of Inspector Agnes upside down. However, Agnes finds her life starting to fall apart when a strange boy asks for her help.
Circle Sewn With Fate / Unlock Thy Hidden Gate
As old enemies pursue them, Agatha and Teen gather a desperate coven of witches to walk the Witches' Road to get what they need.
The coven set off on the Witches' Road, and the route's many perils are quickly revealed, including the first trial.
With enemies closing in, Agatha and the coven flee under the light of a blood moon to the next ghastly trial.