Ainsley's Fantastic Flavours
Ainsley Harriott explores the huge range of flavours - both savoury and sweet - that come from cheese. First up is his Manchego and chorizo stuffed chicken with roasted asparagus and cheesy potato gratin.
Ainsley Harriott celebrates the freshest flavours with Aldo Zilli, who checks out the world of tomatoes and makes homemade fettuccine, and pop star and actor Martin Kemp.
This time all the dishes focus on the power of herbs, with Ainsley cooking up a brilliant breakfast dish and being joined by Thuy Pham and actress and keen cook Lisa Snowdon.