Alexia: Labor Omnia Vincit
Ad Maiora: Alexia Putellas realised a dream to play for Barcelona and is now regarded as a women's football icon. Following her journey between her two Ballon d'Or wins.
Ad Maiora
Alexia Putellas realised a dream to play for Barcelona and is now regarded as a women's football icon. Follow her journey between her two Ballon d'Or wins.