All Access: Danitsa
After attending EF language school, Danitsa finally arrives in Los Angeles and settles in her new home, where she immediately dives into working on her new album.
Back in Los Angeles, Danitsa trains with a coach on her stage presence to let her performance absorb the vibe and influence of LA.
After weeks of hard work and preparation in the Red Bull Music Studios, Danitsa prepares to perform her new songs in front of a live audience for the first time.