All and Eva
Eva does not believe in love. However, she has decided to have children on her own and goes to Copenhagen to get donated sperm and chooses an open donor, Mads, who seems perfect.
Eva travels to Copenhagen to receive donor sperm, but she has doubts about her choice of donor and seeks him out, without revealing why.
And James
Eva runs after Mads to get information about her donor. But she develops feelings for him and then panics and throws him out. James's never-ending quest for love continues its downward spiral.
Eva goes to Mads in Copenhagen to maybe tell him her secret. But then Mads tells her something that changes everything. Inger is feeling lonely and wants to have a holiday.
Eva is living with the man who happens to be her sperm donor. Traces of her lies are everywhere. Not even her friends get told the truth.