All You Need
Season 1 Episode 1
Vince and Levo are best friends and have shared a flat together for years. But now Levo moves in with his boyfriend Tom, who has only recently come out. When Vince meets fitness coach Robbie, he has to decide whether he wants to give up his freedom for this mysterious stranger. Tom enjoys the feeling of freedom after his long marriage, while Levo arranges the household and kids.
In order to boost the household budget, Vince rents out the free room to a good-looking Israeli via a holiday rental portal. Robbie is seething with jealousy, also because he realises that he cannot keep up with the linguistically gifted and educated Vince. Meanwhile, Levo asks Tom to finally meet his son Nick.
One year ago, Tom and Levo met secretly in a hotel. Tom realises his homosexuality. While Levo falls seriously in love with him, he first has to free himself and initially sees no future in Levo.
Vince and Robbie have different views of a relationship. Vince hesitates when Robbie tries to kiss him in public. Vince makes it clear to him that he is not only gay, but also black and struggling with other people's prejudices. It comes to an argument. Levo takes Tom to a fetish shop for the first time and Tom asks him if he would also be open to other constellations.
Levo's garden party should be a complete success. Everyone has come, even Levo's parents and sister. Tom and Vince avoid each other. When Vince tries to speak to Tom, there is an unplanned chain of moments, the consequences of which call the friendship of all four men into question.
The clique meets on a trip to the lake - more or less by chance. Sarina, Levo and Robbie are surprised that Simon is bringing his roommate Vince. Vince doesn't feel comfortable with the unprepared reunion either.