Alone in Love
Eun Ho used to be a swimmer in high school, and now, she's an instructor at a sports center. Eun Ho and Dong Jin fell in love and got married, but they broke up after two years. When their baby was born dead, Dong Jin wasn't around Eun Ho. This made them fall apart, leading to a divorce. Their friends around them try to get them back together. The couple still has feelings for each other, but they keep on missing out on the timing to get back together. Dong Jin's friend, Jun Pyo who's an obstetrician has a secret about the day their baby died. Will this couple lingering with each other be able to get back together after the breakup?