Amor Brujo
Luz Mara discovers her true identity. After getting rid of his sister, he will hire a coyote and cross the border.
Magda's grandmother has become possessed. Luz Mara becomes interested in her teacher Ruben, while Father Tabarez reveals to Magda the mysterious identity of her immigrant cousin.
Magda's mother discovers the truth about Luz Mara and pays the price with her life.
Luz Mara seduces her teacher. Someone tries to assassinate Maria Elena in South America.