Ancient Civilizations of North America
Most of what we’ve been taught about the native cultures of North America came from reports authored by the conquerors and colonizers who destroyed them. Professor Edwin Barnhart, Director of the Maya Exploration Center, reveals the astounding true accomplishments of these ancient cultures - vibrant cities, agriculture, art, large-scale earthen pyramids, and more.