Ancient Empires
Alexander The Great
The greatest conqueror and general in history, Alexander the Great of Macedon built one of the largest empires ever seen in just 13 years.
The enigmatic Egyptian Queen Cleopatra's untold true story is one of a ruthless genius, doing anything necessary to cling onto power in the face of an aggressively expanding Roman Empire.