Ancient Murders Unearthed
Homicide detective Rod Demery and forensic scientist Turi King examine a murder victim dated to the time of the Picts, unearthed in a remote sea cave in Scotland.
Homicide detective Rod Demery and scientist Professor Turi King examine Europe's most famous ancient murder victim, frozen where he was killed 5000 years ago.
Homicide detective Rod Demery and forensic scientist Turi King investigate a century-old dismembered body, found in a cave, and deduce who may have killed him.
Homicide detective Rod Demery and scientist Professor Turi King visit the ancient city of Verona, Italy, to examine the death of a 14th-century warlord.