Angry Birds Makerspace
Join the Angry Birds at MakerSpace, a shared workspace complete with a warehouse, sound stages and tech labs where birds and pigs can experience and experiment with all the latest gadgets and trends in media and technology.
Drone Fail!
Stacking TNT requires the most delicate and precise equipment, but the pigs don't have any of that.
VR 2000
Red visits the innovation lab and finds that the latest in virtual reality may be a little too real.
The piggies are excited about the newest voice recognition tech, but this smart speaker has a mind of its own.
Red, Chuck and Bomb get some snazzy new activity trackers and now the only thing to do is a step challenge. Place your bets on which of these birds can step their way to victory.