Anna
The only daughter of a poor family, Yu-mi gets attention due to her exceptional beauty and talent. She finds work and becomes jealous of the wealthy Hyun-joo.
Yu-mi runs into Hyun-joo, whom she'd completely forgotten about. Ji-won begins to grow suspicious about Yu-mi's past.
As Ji-hoon comes closer to success, Yu-mi gains the attention of the public. Yu-mi is cornered when Hyun-joo learns that Yu-mi stole her identity.
The relationship between Yu-mi and Ji-hoon worsens, and a scandal about Ji-hoon's private life is exposed. Yu-mi is confused about her identity and feels guilty about Hyun-joo.
Yu-mi can't be controlled any longer and Ji-hoon plans to send her somewhere she'll be cut off from the world. Yu-mi finds out and forms her own plan.