Another Period
Another Period follows the lives of the obscenely rich Bellacourt family and their many servants in this historical satire about narcissistic aristocrats and the poor souls they employ.
Pilot: Lillian & Beatrice prepare to entertain a Newport power broker, and new servant Celine (Christina Hendricks) adjusts to life at Bellacourt Manor and her impromptu name change: Chair. (S1, E01)
Funeral: Lillian and Beatrice hold a funeral for their husbands, Albert and Victor try to build a new life together, and Peepers confronts his heritage. (S1, E03)
Senate: The Commodore returns home to Bellacourt Manor, Frederick prepares to become a U.S. senator, and Lillian and Beatrice sabotage Hortense's suffrage rally. (S1, E05)
Lillian's Birthday: Lillian's old flame pays a visit to the manor, Mr. Peepers becomes gravely ill, and Hortense finds herself in a delicate condition. (S1, E06)