A.P. Bio
A Harvard professor fails to get his dream job and moves back to Ohio to work as a biology teacher. Instead of teaching his students, he uses their intelligent minds to seek revenge.
Jack reluctantly agrees to hit the town with Mary, Stef and Michelle. But his superiority complex proves difficult for the women of Toledo to overcome.