Apocalypse D-Day
The Great Challenge
Spring 1944: the Allies want to put an end to Hitler's domination of Western Europe. In England, the troops are secretly training for an amphibious operation. The weather forces the commanders to postpone the operation.
The Great Assault
On 6 June 1944, the Allied armada launched an assault on the Normandy coast. After a day of unrest, the Normandy coastline was in the hands of the Allies. The operation was repeated in Provence, and caught the Germans in a vice-like grip.