Arcadia
Everyone has a score. The higher the score, the better your life. Pieter forges his daughters' scores. He is deported. His wife and their four adult daughters have to continue with a low score from now on.
In Arcadia, everyone lives by a score. Pieter Hendriks cheats with his daughters' scores and is deported. His wife and their four daughters have to continue with a low score from now on.
Alex has a recording of her mother Cato in which she confesses that she was aware of Pieter's fraud. Milly makes a discovery in the outside world. Hanna becomes involved in the resistance.
Milly is on the trail of her father. Cato's score continues to drop. Seems like manipulation. Luz gets unexpected help from Regulator Simons. Alex tries to get closer to her family.
Hanna gets into trouble with the resistance, while Alex starts working as a spy for the Vizier. Luz gets to know regulator Simons' father and Milly gets bad news.
Regulator Simons sets a trap for Hanna, but gets a big surprise herself instead. Alex must get on with her assignment if she wants to keep Cato safe.