Archer
Pilot: Mole Hunt
Adult animation set in the world of international espionage. Suave super-spy Sterling Archer invents a fictitious mole in order to distract attention from his extravagant expense account. Meanwhile, Lana Kane's dinner with new boyfriend Cyril Figgis is rudely interrupted.
Training Day
Malory orders Archer to train Cyril as a field agent. However, Archer sees opportunity to punish Cyril for stealing Lana from him. Elsewhere, Carol and Pam hack into the personal health files of ISIS staff.
Casualties in the field mean that ISIS is forced to hire a new agent. However, Archer and Lara grow suspicious of the new recruit.
Malory hosts a dinner party in an effort to get a new weapons contract for ISIS. A group of rival assassins targets Mr Utne.
Malory's career is threatened when a sensitive video falls into the hands of a rogue Cuban agent; Malory calls on Archer for his expertise in seduction.
Archer must rescue Lana from the clutches of Scorpio; Cyril not only fears for his girlfriend's life, but she may be succumbing to Archer's heroics.