Are You the One? UK
Things blow up between Vic and Jacob. Joshy has some explaining to do and Taofiqah gets taken on a tasty date. (S1, ep2)
Last Night a DJ Stole My Girl
Shae takes on Thea, Jordan is brought to tears and Vic and Jacob explode... but who will be there to pick up the pieces? (S1, ep3)
Issie and Olivia face a grilling from the house, Vic and Joshy's secret is out and Jack struggles to meet his match. (S1, ep4)
Sapphire can't resist Cach, Charlie gets exposed and Vic's world comes crashing down.
The singles concoct a plan to find ten perfect matches. But not everyone is happy. (S1, ep6)