Assembly Required
Smokin' Hot
Tim Allen and Richard Karn heat up the competition when they ask the makers to create a mobile BBQ grill with all the fixings. Before they can start cooking, they must first prove they can create fire by fabricating a brazing torch.
Tim Allen and Richard Karn challenge the makers' imaginations by having them build a do-it-all landscaping machine, but before they can tackle their yard work, they have to build a shock-absorbing food tray for a comfy recliner.
Tim Allen and Richard Karn put the maker's skills to the test when they have them create an exercise machine that's fully loaded with all the bells and whistles. The makers have to build a working treadmill to get their heart rates up.
Tim Allen and Richard Karn challenge the best makers from the nation to build the ultimate mini dump truck, complete with a claw capable of grabbing a log and crushing a garbage can.