Atlantis
The Earth Bull
When Jason goes in search of his father, he washes up on the shores of a strange and mysterious land. But it seems the newcomer has chosen the wrong time to arrive in the fabled realm of Atlantis, and Jason soon finds himself at the mercy of a deadly ritual, from which there is no escape.
After crossing a young nobleman, Jason and his friends find themselves at the mercy of King Minos who declares Poseidon will decide their fate: they are to become bull leapers. To survive they must jump the charging beast. With their lives on the line, it's up to Jason to pull his motley team together in this ultimate test of bravery.
When a secret messenger brings unexpected news from outside the city, Ariadne tries to search for the source without raising suspicion from the Queen. This proves an impossible task, especially with the revelation that it is Ariadne's exiled brother Therus who has sent for her. He is eager to expose the truth behind his exile, and Ariadne must decide if her loyalties lie in Atlantis, or with her royal sibling.
Desperate to win over Medusa's heart, Hercules pays a visit to a powerful witch. But events take a malevolent turn when Hercules realises he has unleashed a potent but toxic enchantment that threatens to turn his hope into unbearable grief. With a bitter chain of events rapidly unfolding, it is up to Jason to undo history, but a deadly trap has been set for him, with far-reaching consequences.