Audrina
The reality show circuit has been kind to Audrina Patridge, who has managed a turn in the Hollywood spotlight after starring on MTV's `The Hills'. Movie roles and a `Dancing With the Stars' appearance followed, but what's next for the LA native? This behind-the-scenes look into her career and personal life aims to find out, and also introduces viewers to her large, outgoing family. As Audrina tries to advance her acting, modelling and business interests, her pulls-no-punches mom, Lynn, and relaxed dad, Mark, are always by her side. She's also actively involved in the lives of her three younger siblings: sisters Casey and Samantha and brother Marky.
Audrina does her first bikini calendar shoot in sunny Palm Springs. Sparks fly as the entire Patridge family gather at the OC house for a family dinner.
For their parents' 26th anniversary, Audrina meets with her sisters to plan for their Anniversary party. Later that night, Audrina hits the LA nightlife scene and things get wild.
Audrina models in her first show at fashion week while mum and sister cheer her on. While she's on the highest high or her life after the catwalk, Audrina receives huge news.
Audrina, still in NY, is asked to come in for a very special business meeting. Back in LA, Casey spends quality time with her husband Kyle.
Audrina meets Lynn for breakfast and tries to mediate family drama. Mark and Lynn look for the perfect anniversary ring.