Aunty Donna's Big Ol' House of Fun
The Aunty Donna boys showcase a range of hilarious comedy sketches, complete with celebrity cameos and unique stories.
Treasure
The guys seek to recover a pirate's booty. Acall from a talk show host sends Zach on an odyssey. Ed Helms is sent reeling by shocking news.
The guys train for the Olympics and take a drug test. Broden contemplates organ donation. Old-timey basketball. Clairvoyant Blair Buoyant.
The guys score a date and talks about clothes. Zach exaggerates details about a night out. Broden gets a haircut.
The guys eat late-night snacks; a sketch gives Mark an identity crisis. Ahouse party gets out of control.
The prepare to host the queen for dinner and receive a visit from Lord Whoopee and his cushion. Fashion montage; jukebox.