Aussie Snake Wranglers: Deadly Pursuit
Deadly Intruders
Dash across southeast Queensland as breeding and snake-catching season ramp up; Adele and Mick go up against an eastern brown, the second-deadliest snake in the world; Stu and Liv tangle with a carpet python.