Australia's Hidden Islands
Lady Elliot Island
Lady Elliot Island is the crown jewel of the Great Barrier Reef, the largest living structure on Earth. This southernmost island of the Reef chain is home to dizzying swirls of colour, life and diversity both above and below the water.