Avengers Assemble
Iron Man, Hulk, Captain America and newcomer Falcon are members of the Avengers featured in this animated programme. Iron Man leads the team, as the heroes live and train in their new headquarters in Avengers Tower. When the team assembles, no villain stands a chance, as the Avengers work together to counter evildoers. Whether they're stopping Dr Doom from conquering Asgard or preventing Dracula from unleashing vampire hordes, the Avengers do whatever it takes to succeed and make sure that good prevails.
The Avengers Protocol Part 1
When Captain America is apparently destroyed by Red Skull, Iron Man re-unites the team to try and avenge his friend and stop Red Skull's army.
The rookie Falcon stands alone to save his team and stop a full scale invasion of Earth after the Avengers fall victim to the body swapping Space Phantoms. Villains: Space Phantoms. Avengers vs. Phantom Avengers.