Back at the Barnyard
Cowman and Ratboy / Cow's Best Friend
Otis and Pip form a superhero duo. Otis saves Duke's life, and Duke pledges to be Otis' servant for the rest of his days.
The animals accidentally get Mrs Beady committed to a mental institution. The animals try to find the farmer a girlfriend.