Baghdad Central
After the fall of Saddam Hussein, a former Iraqi police inspector, Muhsin Al Khafaji, faces an impossible situation. With only a few valuable things left in his life, his estranged elder daughter goes missing, leaving him in conflict of what he is willing to give up to get her back.
Temple discovers his money is missing and has Khafaji arrested on false charges. On a raid, Parodi sees a photograph of three girls - who are they connected to?
Zubeida and Khafaji join forces in the hunt for Sawsan, but their lead goes cold. A brutal murder is uncovered in the Green Zone and Parodi starts to suspect Temple of a darker involvement in the case.
Khafaji is made an offer he can't refuse and plans to get his family out of Iraq unscathed. But will he succeed?