Bananya
The Kitty Who Lives in a Banana
Bananya is an adorable kitty who lives inside a banana and wishes to bathe in chocolate.
Someone in the house leaves the refrigerator door open, so Bananya and his friends have to take a look inside.
Mama unknowingly takes Bananya to the supermarket because he fell asleep in her purse.