Batman: The Brave and the Bold
Rise of the Blue
Rise of the Blue Beetle!: In the series premiere, Batman and Blue Beetle must defeat Kanjar to save an alien race.
Terror on Dinosaur
Terror on Dinosaur Island!: Batman and Plastic Man thwart Gorilla Grodd's plot to devolve humans into primates.
Evil Under the Sea!: Batman aids Aquaman as Ocean Master and Black Manta team up in an assassination plot.
Invasion of the Secret Santas!: After Batman and Blue Beetle take down the Sportsmaster, Batman teams up with Red Tornado in order to stop the villain Fun Haus from ruining Christmas.
Day of the Dark Knight!: Batman and Green Arrow are transported back in time by Merlin for a quest to retrieve Excalibur, but they must first defeat Morgan Le Fey.
Enter the Outsiders!: Batman and B'Wana Beast take down Black Manta, then Batman and Wildcat face off against a group of teens -- the Outsiders -- whose pranks turn to criminal activity.