Be Loved in House: I Do
An ailing metalworking studio turns to multi-talented manager Jin Yu Zhen (Aaron Lai) to revive its fortunes. Yu Zhen delivers remarkable results but enforces a strict rule: no dating or marrying among colleagues. While the staff appreciates his success, they despise the rule. They persuade Shi Lei (Hank Wang) to get close to Yu Zhen to pressure him to abolish the policy. However, Shi Lei discovers Yu Zhen's tough exterior hides a fragile and tender heart. As they spend more time together, Shei Lei finds himself falling for the manager. Will his plan backfire, leading to an unexpected romance? This 2021 Taiwanese BL romance drama was directed by Chiang Ping Chen.