Beasts and Witches
Forest of Secrets
In the meadow, the vixen raises her young, the caterpillar of the death's-head moth transforms into an impressive butterfly and the hare sets off on a mad rush during springtime reading.
The Mysterious Pond
This episode penetrates the mysteries of the forest, on the eve of autumn. The deer crowned with antlers has always aroused admiration as well as awe, as evidenced by the legend of the winged deer Furfur.
For a long time, men nailed owls to doors, accused magpies of theft and persecuted black cats. On the farm, however, these three species live near humans. Opportunistic, the cat is resting in the hay.