Behind the Bullet
Back up to speed
Jeffrey Herlings is at the Matterley Basin circuit, UK, for round two of the 2021 FIM Motocross World Championship. Follow 'the Bullet' as he continues to get back up to full speed and fitness.
On the limit
Giving up is not in Jeffrey Herlings's vocabulary, but managing injury is a complex balancing act. Will two weeks of recovery prove enough to compete at the front again?
Jeffrey Herling's perseverance does not go unrewarded. Just three weeks after fracturing his shoulder blade in Oss, he rides a convincing first race in Latvia. Is the Bullet back on track?
Midway through an unpredictable season with the lead regularly changing hands, Jeffrey spends some downtime at home to regroup. Will managing niggling injuries disrupt his plan to stay in the hunt?
Jeffrey Herlings is in Italy as the FIM MXGP World Championship heads towards a climax. But there are mixed fortunes for the Dutchman, with success in Trentino followed by misfortune in Pietramurata.
It's nearly the end of the 2021 MXGP season and emotions are tense. In Garda, Jeffrey Herlings and his team are disappointed by a fourth-place result, but look ahead to the next race with positivity.