Being Erica
In order to conquer her fear of confrontation, Erica is sent back to her first semester of University to finally stand up for herself against the daunting Professor Lozar.
When she is treated like a child, Erica must confront the source of her reputation by returning to her Bat Mitzvah - only this time she will truly prove herself as a woman.