And Then There Were 10
And Then There Were 10: While on a summer road trip with his Grandpa Max and cousin Gwen 10-year-old Ben Tennyson finds a mysterious device that allows him to change into ten different alien heroes.
Washington B.C.
Washington B.C.: Ben and his alien hero personas must battle Dr. Animo a crazed mad scientist bent on revenge and armed with the DNA altering transmorpher device.
Hunted: Ben faces his toughest challenge when Vilgax sends three alien bounty hunters to retrieve the Omnitrix.
Tourist Trap: Ben's prank backfires when he releases a Megawhatt a destructive monster made of electrical energy.