Bendtner
The story of the talented Amager boy who reaches for the stars and has the world at his feet, but gets lost in the glamorous fast lane of the football world and is abandoned by those closest to him.
The Road Back
In the summer of 2019, after a violent episode in the Copenhagen nightlife, Nicklas is unwanted in his Norwegian club; the transfer window is closing soon, and his agent is exploring a number of questionable foreign options.
Last Chance
Nicklas makes his entrance in FCK's dressing room; the fans treat him like a returning savior and the pressure is immense from day one; Nicklas himself dreams of finishing at the top, and everything looks bright.
Nicklas is summoned to an interview with Ståle Solbakken, who tells him that his contract will not be extended; the dream of success in the childhood club is extinguished before it really got started.